måndag 5 augusti 2013

I so wanna go back

Idag vill jag visa en layout som jag har gjort med härliga papper från Becky Higgins - Projeckt Life Designer Paper - Rain Edition.
Jag har använt mig av vit cardstock som jag har färgat med hjälp av masker och mister.
Allt för att få en härlig bakgrund som passar foto och papper.
Jag har även använt en riktig dollar-sedel för att få känslan av USA, eftersom min layout handlar om vår resa till Los Angeles och hur gärna jag hoppas på att en dag få åka tillbaka dit igen.





















Jag har dekorerat min layout med washi-tejp, stickers, pearls från Reprint, metall, blomma från Inkido och utstansade fjärilar.
Ett par närbilder på en del av dekorationerna.










































Tack för titten!
/Mette

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar