söndag 1 september 2013

Bo Bunny möter Envelope punch board - We are Memorykeepers

Ibland måste man bara.... det går liksom inte att låta bli... hur man än försöker...
Låt mig presentera: The Envelope punch board av We are Memorykeppers.


Vad kan då detta lilla underverk göra? Jo, 60 stycken olika storlekar på kuvert. Det finns tydliga anvisningar hur man ska göra för att få de olika storlekarna. Har man t ex gjort ett kort och vill ha ett kuvert gjort av snyggt matchande mönsterpapper så är det bara att mäta kortet, hitta rätt storlek på lämpligt kuvert och följa anvisningarna.

Nu är det ju inte så ofta jag gör kort, men man kan ju använda kuvert till mycket t ex ett album. Nu börjar ju sommaren lida mot sitt slut och den vackra hösten är snart här. Jag hittade lite papper i min låda från Bo Bunny fina höstpapper, tror de är från 2012, Apple Cider. Jag gjorde ett litet album och spelade in samtidigt.

Så här blev albumet

Jag försökte verkligen att inte få videon så lång men... det lyckades jag inte med. Däremot blev albumet lyckat och det är ju tur det. Så, vill ni se hur man använder The Envelope punch Board och gör ett litet album så titta in på YouTube:



PS: På videon, nere i högra kanten står "YouTube", om ni klickar där så kommer ni in på YouTube och kan se videon med en större bild, eller klicka på denna länk:
http://www.youtube.com/watch?v=xD4nOBuKb3k

Material:

Envelope punch board av We are Memorykeppers
Bo Bunny - Apple Cider
Tejp och lim
Chipboard
Band

1 kommentar:

Pixi sa...

Tack för att du visade oss hur man gör detta album!Uppskattar det mycket !=)