onsdag 4 september 2013

Ett ställ till skrivbordet

Idag tänkte jag dela med mej av lite stök fast i omvänd ordning. Mitt bord är ett totalt stökigt skönt kaos. Men ibland kan jag känna mej irriterad på att jag just inte kan hitta pennorna.
 
Så när Ilona fråga om jag kunde göra något med 7gypsies phototray så tänkte jag att detta borde bli toppen.
 
Har funderat på två olika sätt ett att hänga upp den, och för det andra att kunna ställa den. Så det finns ett stöd baktill som underlättar.
 
 
Papperna gör alstert brukar jag tycka och detta gör allt.

 
Lite klockdelar och crackelpaint fixar allt.

 
Några fickor till att hålla tags till att skriva viktiga saker på. Eller annat som poppar upp i huvudet.
 

 
 
Scrapa på!!!
 
 
Detta har jag använt:
 
7gypsies phototray. Prata med ilona i butiken
 
cardstock.:
 
Mönstrat papper:
 
Decorationer:
Blommor finns i butiken
spets ilona har massor med vackra spetsar.
 
 
 
 


Inga kommentarer: