onsdag 2 oktober 2013

Klockan i verkstaden

Denna tiden på året känner jag att det är som tiden rinner iväg genom fingrarna. Så varför inte fixa en klocka så att man ser att tiden inte går så snabbt som man föreställer sig.



Lite klockdelar och vips så är allt klart ja nästan, tog lite mixande innan jag fick ihop det hela.


Blommor ja självklart, och fjärilar, jag har använt det som jag gillar. 


Bokstäverna ovanpå texturen passa fint, synd att man inte ser på bilderna men det ser ut som om jag använt gammalt trä och putsat. Blev glad när jag lyckades att få fram denna charmen.



Scrapa på!!!

Detta har jag använt:

En canvastavla som jag kände för att använda. Finns en hel del olika hos Ilona.

Till grunden:

Dies:

Dekorationer:
Olika blommor och precis vad du känner för att ha på din tavla.



Inga kommentarer: