söndag 2 februari 2014

Filefolder album - á la Timeless nr 4. Beskrivning/Tutorial

Förra veckan visade jag ett filefolder album här på bloggen med en video på YouTube.  Jag lovade att jag skulle lägga upp beskrivning/tutorial på hur jag gjorde albumet.

För er som missade förra veckans album, det var ju egentligen två stycken, så såg de ut så här:

Timeless projekt nr 4


Prototypen med Graphic 45

Filmen är nu klar men jag tänkte passa på att säga att göra video med tutorials/beskrivningar är jobbigt.... hur många tagningar som helst innan regissören är nöjd. Och sen ska vi ju inte prata om hur petig redigeraren/klipparen är. Sen kommer det statister mitt i allt ihop och ska göra sig till..

Men.. det blev en video och ni hittar den här:




Har ni några frågor eller undringar så hör gärna av er.

Ha en bra dag!

1 kommentar:

Erika Kjellsson sa...

Tack för senast!

Jag gillar verkligen albumet och den lilla statisten vill ju bara hjälpa till. :)

Kramar från ett snöigt och blåsigt Lycksele.
Erika