fredag 28 februari 2014

Mer Project life!

Ja, som ni märkt älskar jag Project life!! Det är ett roligt sätt att få in alla fina foton i album. Albumen blir klara från början! Jag tycker mycket om att göra vanliga layouter också, men hos mig har de en tendens att samlas på hög eftersom det är lite tråkigt att köpa album. I PL-albumen så kör man ju på fotofickor och album direkt, så allt är klart! Väldigt smidigt!

Idag visar jag en sida med minikitet "Polka dot party" från Becky Higgins. Det innehåller många rosa och turkosa kort, perfekta färger för mig! 

Jag håller oftast mina uppslag "rena", inte så mycket dekorationer. Detta är ett sånt uppslag....



På sidan nedan har jag använt två papper från några olika 6x6 paper pads och skurit ner till 4x6 inch (dvs 10x15 cm) och använt som bakgrund till fotona när man inte vill ta de färdiga korten från kiten.... 

Jag hoppsa du blir inspirerad!
/Helene - webmosterhelene

Inga kommentarer: