söndag 9 februari 2014

Presentpåsar - Gift Bag Punch Board - We are Memorykeepers

We are Memorykeepers är duktiga på att göra användbara verktyg. Nu har jag testat en utav deras nya punch boards - Gift Bag Punch Board. Jag gillar deras Envelope Punch Board, vilket jag tror ni alla har förstått vid det här laget och jag tror att den nya boarden (heter det så?) också kommer att bli en favorit.

Nå, vad kan man då göra med detta lilla underverk? Påsar... på längden, på tvären, små och stora, smala och knubbiga.


Som ni ser på bilden testade jag att dekorera i lite olika stilar. Jag testade också med lite olika papper: mönsterpapper, cardstock och brunt omslagspapper.

Jag tycker själv bäst om att lära mig genom att titta, inte så mycket genom att läsa beskrivningar och det finns säkert några av er som är som jag, därför har jag spelat in video . Jag visar först de färdiga påsarna och sedan gör jag två papperspåsar. Så följ med in i filmernas värld....



Material:

We are Memorykeppers Gift Bag Punch Board
Cardstock
Mönsterpapper
Omslagspapper
Spets, band och bling
Spelbinders Floral Ovals
Stämplar diverse bla Vindruvor men texten är två andra stämplar.
Tim Holtz Dies kugghjul
Cherry Lynn Doily
Fiskars kantstans
Marta Stewart kantstans
Home-made tygblomma
Söndriga halsband, snöre och lädersnöre.

1 kommentar:

Pinglans pyssel sa...

Hej
Blir så inspererad när jag ser dina "filmer". Så otroligt fina saker du gör :)
Kram Ingela