söndag 9 november 2014

G45 litet flipalbum - Snabbt och enkelt - projekt nr 2

Är ni pigga på ännu ett litet enkelt och snabbt projekt? Till det albumet jag ska visa er idag så har jag använt ett cardstock 12x12 och mönsterpapper, fast rester. Fortfarande enkelt att göra men nu har jag använt några magneter, men det behövs egentligen inte, men det låter så härligt när det knäpper till, eller hur?


Albumet har storleken 4 x 4 3/4. Inte det största albumet men störst är inte alltid bäst eller vackrast. Jag har en väninna från Argentina och där har de ett ordspråk som säger "dyr parfym kommer i små flaskor" (fritt översatt till svenska).

Så här ser det ut när man lossat på bandet:


Visst är papperna från G45 snygga?

Jag har även denna gången spelat in medan jag gjorde albumet så kika gärna på videon.


Ha en bra dag!

Material:
1 styck cardstock
Mönsterpapper, jag har använt diverse pappersrester från G45, olika kollektioner
Magnet
Band
Martha Stewart Scoringboard
We are Memorykeepers corner chomper

Inga kommentarer: