söndag 23 november 2014

Never ending mini - Snabbt och enkelt - projekt nr 3

Never ending story, har man ju hört talas om. Sedan finns det ju också Never ending card, vilket jag också tänkte visa snart. Men... sen finns det ett litet album som man verkligen också kan kalla Never ending....


Det har varit populärt i omgångar under lång tid och är ett lämpligt projekt även för nybörjare inom scrapbooking. Man kan göra det i olika storlekar och med olika "saker" som bas.


I början på januari 2012 visade jag en video, men det var under stumfilmens glansdagar och jag tänkte därför att nu är det dags med en beskrivning / tutorial med tal.

Pigga på ett Never-ending-mini? Kika på filmen så bläddrar jag först och sedan berättar och visar jag hur ni ska göra. Rekommenderar en kopp kaffe och en skön stol för filmen är en aning lång.


Ha en bra dag!

Material:

1½ Cardstock
ca 2 mönsterpapper
Skärmaskin/sax
Martha Stewart Bigplatta/Scoringboard ett bra hjälpmedel men man kan göra ett utan också.

Inga kommentarer: