söndag 24 maj 2015

Fortsättning på Documented Life Project 2015

I ett tidigare inlägg här på bloggen berättade jag om mina äventyr i gruppen Documented Life Project 2015 eller som det förkortas DLP 2015. Jag visade hur jag tog min an utmaningen för 28 mars. Jag har fotat mina tidigare sidor för er som är intresserade att titta vad man kan göra med de olika utmaningarna.

Vecka 1 skulle man använda bokpapper och sätta upp lite "konstnärliga" mål.


En vecka skulle man använda sig av de olika grundfärgerna. Väldigt nyttig utmaning när jag väl fick klurat ut det hela.


Ibland är det lite klurigare utmaningar som den veckan man bara skulle fortsätta trots att man tyckte att man gjort tillräckligt. Lager på lager och ännu fler lager... men det är bara till att göra som "de" säger. Ibland blir man nöjd, andra gånger mindre nöjd.


Vad man än tycker om vissa sidor så roligt är det i alla fall att kladda och utmana sig själv.

Här har ni filmen med bilder på alla sidor jag gjort från vecka 1 - 13 (januari - mars)




Är ni intresserade av att själv testa DLP? Ni kommer till projektet/forum om ni klickar HÄR

Ha en bra dag!

Marie

Inga kommentarer: