söndag 31 januari 2016

Pappersrester - högar som växer?

Vid det här laget vet ni säkert att jag sparar på den allra minsta lilla remsa papper (något överdrivet) i alla fall tills jag är klar med mitt projekt. Är det små bitar/remsor papper brukar jag faktiskt slänga dem men.... idag har jag varit kreativ, med resterna efter mina åtta album till mina arbetskamrater.

Denna hög av pappersrester....


















... förvandlas till detta:

















Jag spelade in medan jag klippte och klistrade så är ni nyfikna på hur jag bar mig åt, titta in till min alldeles egna lilla vrå av YouTube, mariescrapbooking:


Om ni missade min video där jag visar albumen kan ni hitta den här:


Ha en bra dag!

Material:

Bazzill cardstock Nightmist
Bazzill cardstock Lace

Authentique "Seasons" mönsterpapper
Stanstar från Martha Stewart: 
Artic Snowflake (liten)
Alpin Snowflake (liten)
Artic Snowflake (stor)
Gren

Stämpel från Inkido (äldre stämpel som kan vara svår att få tag i)
Embossingpulver Blå Glitter från Reprint
Stickles "Picket Fench" eller "Frosted Lace"

Snöre, bling, pärlor.

Inga kommentarer: