söndag 17 april 2016

#TrashToTreasure - Från skräp till skatt - En "layout"

Då var det dags för ännu ett #-event på YouTube. Om ni söker på #TrashToTreasure när ni är inne på YouTube så kommer det att dyka upp många trevliga videos för er att titta på och få inspiration ifrån. Alla har vi ju "skräp" som man sparat på genom åren - för de kanske kan komma till användning någon gång.

Min dator "nästan" brakade ihop under påskhelgen - jag kan informera om att jag blev en aning stressad av händelsen. Men det ordnade upp sig och på köpet hittade jag en gammal oredigerad "rå"fil till en video. Efter lite redigering, undertexter på engelska, musik så blev det en perfekt video att visa under detta #-eventet.

















Välkomna in till YouTube för att se när jag skapar min LO på träbricka:



Ha en bra dag!

Material:
En ljusbricka, min är av trä.
Prima Engraver collection, Acesello.
Tags
Doll no 1 - Mixed Media stamp from Prima
Blommor köpta och hemgjorda
Dekorationer
Tim Holtz Die: Baroque / On the Edge Plaque&Postage
Inka Gold vax


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar