söndag 8 maj 2016

Hjälp!! - ännu mer pappersrester....

Nu sitter jag här med ännu mer dekorationer, pappersbitar, spets och annat fint. Frank Garcias albumkurser gav mersmak och som vanligt blev det en hel del över när albumet var klart.

















Jag har lovat mig själv att göra kort, på mitt vis, med papper som blir över från mina olika projekt. Kan ju säga att det går så där med det löftet.... Men jag lyckades knåpa ihop några kort och tänkte visa er varför man aldrig ska slänga den minsta lilla pappersbit.























Jag pratar och berättar lite mer om ni kikar in på min kanal på Youtube:


Jag kan ju avslöja att där är mycket kvar av min hög med rester....

Missade ni förra veckans visning av albumet från Frank Garcias kurs? Lugn, ni hittar den videon här:



Ha en skön dag!

/ Marie




Inga kommentarer: