tisdag 2 augusti 2016

Here comes the sun ... little darling ....

De flesta av er kanske kommer ihåg Beatles sång och kanske även kan nynna på texten "Here comes the sun..."

För juni månads Mission Inspiration, Facebook gruppen där man får utmaningar en gång i månade, innehöll denna gången ett steg där man skulle använda etikett från t ex konservburk. Det satte tvärstopp för min kreativitet. Jag fick tag i en tom burk som det varit ananas i = gul och en etikett från en ciderflaska, päron, som också var gul och med guld.

Gult = sol = cirklar (som vi skulle använda i ett steg) = universum.



















Det är jobbigt när där är steg som man inte känner sig bekväm med, men... det är också väldigt lärorikt.

Är ni nyfikna på hur jag gjorde sidan? Som vanligt är ni välkomna in till min kanal på YouTube så visar jag er:




Ha en riktigt skön dag!

Marie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar