söndag 23 oktober 2016

Äventyret med pappersrester fortsätter - Kort - från albumet "Frech" - Authentique del 2

Det hela började med att jag städade i mina gömmor och hittade några papper - "Fresh" från Authentique. Det blev ett album - där jag samlade på mig pappersrester - det blev några kort, fortfarande pappersrester kvar så det fick blir .... några fler kort














Precis som förra gången lät jag kameran rulla och spelade in när jag skapade mina kort. Välkomna in till mariescrapbooking, min alldeles egna lilla vrå av YouTube:


Har ni missat albumet och de andra korten? Här har ni länkar till de filmerna:

Visning av "Fresh" minialbum från Authentique


Tutorial/beskrivning på minialbumet


Video nr 1 - Kort av pappersrester


Ha en riktigt skön dag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar