söndag 6 november 2016

"Äventyret väntar" - Min tolkning av Tabitas skiss, utmaningssteg och färgtema för november 2016

Har ni gjort er tolkning av Tabitas fina skiss, roliga utmaningssteg och färgglada (!?) färgtema s.k Moodboard?

Jag hade verkligen roligt när jag gjorde min sida. Gick och klurade lite på hur jag ville att den skulle se ut, jag jobbar nämligen bäst när jag har en liten idé.

















Jag lät som vanligt kameran vara på medan jag skapade min sida, ifall det är någon som är nyfiken på hur jag bar mig åt:


Tidigare i veckan publicerades ett liten video med de olika stegen, skiss och färgtemat. Ni hittar den videon här:


Ha en skön kreativ dag!

/Marie

Material:
Art Journal
StazOn, svart
Stämplar:
Bakgrundsstämplar från Finnabair:  Sponge och Liten text
La Blanche. Shabby Rhombus  och World transport. Finns också som ett set: Complete Background set
Glitter
Soft Gel Matte
Pappersrester, knappar etc.

Inga kommentarer: