söndag 12 mars 2017

"With Love" - Ridderholmdesign

Två album färdiga! Vad menar jag med det? Jag berättade för ett tag sedan om hur jag hittade flera halvfärdiga album när jag skulle städa och omorganisera med mina scrap material osv. Jag har tidigare visar er albumet som jag kallar "36" och idag tänkte jag visa er "With Love".

"With Love" är alltså det andra albumet som blivit färdigt. Jag använde vackra papper från Ridderholmdesign som heter Fall Flea Market. Vissa av papperna går i blåa toner medan andra går i mer lila toner. Jag valde att använda de lila papperna.














Konstruktionen av albumet är fortfarande ett mysterium, är det jag själv som gjort det? har jag blivit inspirerad av någon annan ? är det en tutorial jag följt? Så blir det när man inte gör färdigt sina projekt med en gång!

Det blev i alla fall ett vacker album och jag hade roligt när jag jobbade med de vackra papperna.
Välkomna in till mariescrapbooking på YouTube så bläddrar jag i albumet åt er:


Ha en riktigt skön dag!

/ Marie

Material:
Chipboard
Svart cardstock
Mönsterpapper Fall Flea Market från Ridderholmdesign
Vintage spets
Seambinding
Pärlsträng antracit 8 mm och 4 mm
Metallring
Metallmedaljong

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar