onsdag 26 april 2017

Får jag presentera, triss i påsalbum, Barn Market, Welcome to Paris och Beautiful Dreamer.

Papperspåsar - jag tror det var Hasse Alfredsson som sa "tom och innehållslös tills man fyller den med något" eller i det här fallet kanske också att man ... klär den med vackra papper.

Lika men så olika. Låt mig presentera, från vänster till höger:
"Barn Market" i vintagestil. "Welcome to Paris" i retrostil. "Beautiful Dreamer" i BoBunnystil.

















En kort liten video där jag presenterar de olika albumen, video där jag bläddrar i vart och ett kommer också.  Det kommer också en video med s.k tutorial.

Vilket album är din favorit?

Här har ni länkar till webbutiken för de olika kiten. Passa på, begränsad upplaga.

Kit "Barn Market"















Kit "Welcome to Paris"















Kit "Beautiful Dreamer"














Ha en bra dag!

/ Marie

Inga kommentarer: