lördag 16 december 2017

Gnistrande vinterhälsning - Mission Inspiration december 2017

Då var det dags för årets sista mission i gruppen Mission Inspiration på Facebook. Alltid lika roligt att se vad månades utmaning blir. Också alltid lika intressant att se om man kommer på någon idé och om den kan komma ut genom fingrarna på ett sätt så att man blir nöjd.






















Jag gillar det här gänget av snögubbar och de passade bra på min sida.  Blev det som jag tänkt mig? - någorlunda...
Välkomna in till YouTube om ni vill se hur jag tar min an december månads mission:



På YouTube pågår också ett s.k #-event. Det var ett tag sedan jag hade tid att vara med men min sida passar bra i #LoveWinterArt. Om ni skriver in #LoveWinterArt eller #LoveWinterArt2017, i sökrutan på YouTube så dyker det upp många andra video för er att titta på.

Ha en bra dag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar