söndag 18 mars 2018

Beautiful dreamer #2 - kort av pappersrester - bättre sent än aldrig!

När man vill vara kreativ men inte orkar då kan man t ex städa bland filer, mappar och annat på dator. Jag hittade bla  nr 2 och nr 3 av en serie kort jag gjorde efter ett påsalbum med fina papper från BoBunny "Beautiful dreamer".














Jag gör gärna mina kort av pappersrester i storleken A6, alltså den "vanliga" lilla storleken. Jag tänker också på att inte använda för stora dekorationer, om man vill skicka korten med posten och ska försöka få ner dem i ett kuvert. Kort som man överlämnar i handen får gärna ha stora fina dekorationer på sig.

Vad brukar ni göra mer era pappersrester? Det är alltid roligt att se vad ni gör, så varför inte skapa, fotografera och ladda upp ett foto i vår grupp på Facebook "Skaparlustens kreativa vänner".

Idag blir det då äntligen en liten video där jag visar hur jag gjort mina kort:


Ha en härlig kreativ dag!

/ Marie

Inga kommentarer: