söndag 29 april 2018

Mission Inspiration april 2018 - "Spring is nature's way of saying - Let's party"

Ett nytt "mission" från gruppen på Facebook, Mission Inspiration. En ny utmaning varje månad - ibland är det relativt lätt att komma på idéer men ibland kan det ta lite tid. Jag är nämligen sådan att jag gärna vill ha en plan framför allt när man ska följa vissa steg och färger.






















De föreslagna färgerna för april månad var: pistage, gult och rosa, alltså absolut inte färger jag brukar använda. Sedan skulle man ha "paper shapes" och rester av papper att klippa till i "shapes" - det har jag gott om.

Som vanligt lät jag kameran gå medan jag skapade min sida, så välkomna in till min egen lilla vrå av YouTube:


Ha en härlig kreativ dag!

/ Marie

Material:

Canson Mixed Media
Akrylfärg 13arts:
Matte Pistachio
Matte Yellow
Metallic Pink
Reprint die, cykel
Tim Holtz stencil Trellis


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar