söndag 6 maj 2018

Vintage moments - Travelers Notebook/ Junk Journal

Jag fortsätter mina försök med att skapa Travelers Notebooks / Junk Journals. Denna gången i vintage stil. Till mitt förra album använde jag stämplar för att får "sömmar" på mina sidor - denna gången åkte symaskinen fram.


















Vitt, beige och rosa i både papper, dekorationer och spets - så roligt att göra.
Vill ni se hur insidan blev? Välkommen in för en liten video:


Ha en bra dag!

/ Marie

Material:
Sizzix / Eileen Hull - Big Dies Travel Journal

Mönsterpapper 13 arts - Vintage Moments
Mönsterpapper Reprint:
Vintage RomanceTags - Summer Wings
Tags -  Cutouts Flower in Paris
Spets - diverse bitar från mina gömmor bla: Ivory och Reprint Cotton Lace
Ephemera / Dekorationer
Artemio Tab punch
Crealis kant dies - finns många trevliga varianter
Seambinding




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar