fredag 27 juli 2018

Power - inspirationsord i Mini Mission juli 2018

Power på svenska makt eller kraft. Jag brukar visa er mina Mission Inspiration varje månad. Det finns även s.k Mini Missions som avslöjas i mitten på varje månad. Man får ett ord att inspireras av, tolkning och hur man skapar sin art journal sida är upp till var och en.






















Jag gick som vanligt och tänkte ett tag innan jag gjorde min sida. Kraft att förändra sitt liv - det är "Power" på det personliga planet och ett sätt att förändra sitt liv är utbildning och kunskap.

Jag använde Tim Holtz stämpel Book Cover stamp och stämplade på ett papper från en gammal bok. Jag rev kanterna dels för jag gillar hur det ser ut men också för att få plats på min sida. Jag har också en annan mycket gammal stämpel där det bl a finns en penna och ett bläckhorn. Stämplade och klippte. Texten är från 7Dots, tror det är "Writers block" stickers. Noted är från Primas Stationers Desk.

Mini Mission accomplished!

Ha en trevlig helg!

Marie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar