söndag 22 juli 2018

She said: Dream, dream, dream - Mission Inspiration juli 2018

Juli månads uppdrag i Facebookgruppen Mission Inspiration innehöll ett steg där man antingen skulle ha ett foto av sig själv eller att man hade ett självporträtt. Jag har tränat och tränat på det här med ansikten, så den utmaningen var jag ju bara tvungen att anta. Det gick väl sådär med likheten.... en yngre version av mig själv ..... men hon ser snäll och trevlig ut och det får man vara tacksam för.



Jag gjorde min sida som en s.k She-art, man gör en flicka och sedan en tanke eller en mening som börjar med She said ....... Finns mycket på nätet om ni gogglar på det.




















She said: Hold on tight to your dreams - make it happen. Dream, dream, dream.

Välkomna in till YouTube för en liten video där jag skapar och kladdar samtidigt som jag har tekniska problem men det blev en sida till slut.



Ha en bra dag!

/Marie



Inga kommentarer: