onsdag 31 oktober 2018

Mitt hem är min borg - Mini Mission Inspiration - Oktober 2018

Det kan bli lite stressigt när veckorna bara rinner iväg. Varje månad får vi i gruppen Mission Inspiration på Facebook en s.k Mini Mission i mitten på månaden.

Fritt skapande efter ett specifikt inspirationsord som denna gången var "Shelter". En närmare beskrivning av ordet löd "Protection and security, a place to hide and be safe from the world. A cozy house, home or structure. A refuge, den or nest".


Som vanligt gick jag och tänkte på ordet och dess betydelse. En tanke som hela tiden kom tillbaka var "Mitt hem är min borg", och så fick det bli, men med ett tillägg till ordspråket med ... and shelter.

























Denna gången startade jag min sida med samma steg som var till den"stora" Mission Inspiration för oktober men använde akrylfärger istället för distresser.

Till mitt fina hus använde jag en stämpel från Joy!Crafts - Vintage Homes . Jag målade mitt hus med metall akrylfäger från Finnabair.  Sedan skrev jag mitt ordspråk och limmade dit.

Mission accomplished!

/Marie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar