fredag 30 november 2018

"Family" - Mission Inspiration november 2018

Jag brukar skriva att jag gillar utmaningar - men ibland undrar jag faktiskt....

Mission Inspiration för november månad ställde till det, tydligen inte bara för mig utan för många av de som deltar i utmaningarna. Alla verkar ha haft problem med de föreslagna färgerna.

Så här såg stegen, föreslagna färgerna och inspirations orden ut:



Jag är relativt nöjd med min idé till sidan men inte så nöjd med slutresultatet och jag tror det beror just på färgvalet. Men, man behöver ju inte älska alla sidor man gör..... eller ......

Möt min familj:





Som vanligt spelade jag in medan jag skapade min "mission", välkomna in till YouTube



Material:
Någon form av art journal, mixed media papper.
Akrylfärg från Dina Weakly
Uni-ball Signo Gel penna i guld
Uni-ball Signo Gel penna i vit
Molotow White akryl penna
Transparent Foil words - A letter to you - från 13@rts
Sticker words från 13@rts

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar