onsdag 7 november 2018

November 2018 - Mood Board, nya steg och skiss till artjournal

Ny månad - nytt färgtema /Mood Board och ny skiss med nya utmaningssteg. All information hittar ni också i vår grupp Skaparlustens kreativa vänner på Facebook. Allt samlat på ett ställe för att underlätta vår kreativa resa.

Månadens Mood Board går i ljusa färger, i en undebar kombination av grått och gammelrosa/Mauve

 

















Det ska bli väldigt roligt att skapa i den ljuvliga färgkombination som är helt ny för mig.


Skissen för november månads art journal är som en trogen gammal vän, det är ofta man börjar med mönsterpapper, servetter eller bokpapper. Det gäller att utmana sig själv att göra något nytt varje gång. Här är en liten smygtitt på min sida.



Jag spelade in en kort video med färgtemat och de olika stegen. Min tolkning visar jag i en annan video.


Välkomna in till YouTube:




Välkomna att skapa och ladda upp foto i gruppen Skaparlustens kreativ vänner på Facebook - en grupp där vi inspirerar och inspireras av varandra!

/ Marie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar