fredag 5 april 2019

En utmaning till mig själv!

Brukar ni utmana er själva? Jag gör det faktiskt rätt ofta. Dagens utmaning var att använda rosa i olika toner, det slutade med att jag använde rosa, cerise och vinrött - när jag ändå var igång.



 Här kommer foto på lite detaljer:




Jag valde att arbeta på en tag av chipboard. Jag använde samma dekorationer som jag gjorde till min altrade pensel, som såg ut så här:


Så lika men ändå så olika.

Önskar er alla massor av kreativitet!

/Marie

Material:

Formar till lera
Lera: Creative Paperclay
Lera: Funcrafts Bright and Light clay - FMM
Metalldekorationer
Färger i rosa, cerise, vinrött från olika märken: Impasto från Finnabair, Dylusions Acrylic Paint, Dina Wakley
Art Stones Mini och Art Stones 
Vit Gesso

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar