onsdag 31 juli 2019

Love Harder, Laugh Louder and Smile Bigger

Av bara farten blev det ett kort till skapat efter Skaparlustens kortskiss för juli månad. Jag hittade en servett i min låda som jag tyckte passade väldigt bra.


Det kändes som att det behövdes lite kugghjul i silver, några småbitar kedjor och ett metallhjärta som dekorationer. Jag slog också en silverfärgad öljett i vardera hörnet som dekoration och metallkänsla.

Servetten var lite för lång för att få plats på min kortbas (A6) så en bit fick sin plats på insidan av kortet - Live Longer



Detta var alltså kort nr 3.  Så här såg mina tidigare kort ut:

Nr 1: Journey



Nr 2: Teddybjörnen Fredriksson


Lika men så olika, eller hur?

Hur jag gjorde mitt första kort kan ni hitta här:


Nu börjar det närma sig för en ny kortskiss. Ni hittar Skaparlustens alla skisser i ett album i gruppen Skaparlusten kreativa vänner på Facebook. 

Önskar er alla massor av kreativitet!

/ Marie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar