söndag 18 augusti 2019

ATC-parad i temat Monokromatiskt

Då har vi nått och passerat mitten av augusti månad. Det är hög tid för en ATC-parad, eller hur?! Vi visar som vanligt era ATC i den ordningen de kom i inkorgen. Om ni vill vara med i våra ATC-utmaningar kan läsa mer information i slutet av detta inlägget.

**********

1. Charlotta Johansson 

Charlotta har gjort ett par ATC och använt samma eller snarlika material. Detta bildar en s.k ATC serie. Charlotta berättar: "jag tog gamla chipboardsdekorationer och målade dem i blått. Jag använde två brads från mina gömmorna. Det är så bra med ATC då jag verkligen använder mig av saker som finns i mina skåp".










**********

2. Annika Hedre

Annika har också letat i sina gömmor efter lämpliga saker att använda till sitt ATC. Annika berättar själv: "temat blev blommor. Lavendelblommorna har jag gjort själv. Övriga material jag använt är mönsterpapper från Maja Design, Oxide ink spray, Distress ink pad och Martha Stewart fjärilspunch".
 



**********

3. Jenny Olofsson

Do what you love - ett ATC i mönsterpapper från Maja Design i grå nyanser. Även en bit dekoration av lera har fått en plats på Jennys vackra ATC. 



**********

Vilket härligt gäng monokromatiska ATC.

Nyfiken och sugen på att vara med i våra ATC-utmaningar? Klicka på länken och läs mer om vårt pågående tema "Något som går att öppna" perioden 15 augusti - 15 september.

Välkomna att vara med!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar