söndag 25 augusti 2019

Go with the FLOW..er - Mission Inspiration Augusti 2019

Augusti månads art journalutmaning i gruppen Mission Inspiration på Facebook. Denna gången blev jag konstigt nog väldigt förtjust i färgerna, Fuschia och Violet men kanske inte så mycket av Buttermilk.  I ett av stegen skulle vi "add hand drawn ord doodled botanical elements" och då började jag undra hur det här skulle gå.

Go with the FLOWer























Vi får ju några ord som inspiration och jag försöker få med så många som möjligt, varför göra det lätt för sig. Denna gången blev det "Breathe - Take a leap or go with the FLOWer"

Hur jag gjorde och vad jag använde kan ni se på videon, för jag spelade naturligtvis in hela processen precis som jag brukar. Välkomna till YouTube och se mig bli kladdig om fingrarna:



Mission Accomplished!

Så här såg stegen, orden och färgerna ut:















Önskar er alla en fortsatt trevlig sensommar och höst!

/ Marie


Inga kommentarer: