fredag 13 september 2019

Art Daily - Augusti 2019


Bättre sent än aldrig! - det är ett väldigt bra uttryck. I augusti samlades vi ännu en gång i Skaparlustens fina lokaler för att under några timmar ha det trevligt och kreativt tillsammans.
Vi skapade efter Finnabairs vackra Mood Board och tema i gruppen "Art Daily Cafe" på Facebook och på deras blogg - Art Daily Cafe blog

Tema: Landscape.

Sida 1: Be Strong and lift others!
Hur tänkte jag? I Mood Boarden såg man några ballonger och min tanke är att varje ballong får symbolisera något av mitt inre landskap med tankar och önskningar.



Inspirationskort nr 15 (se längre ner för bild)

Imagine - Create!
Jag samlar på allt och hade därför en trevlig förpackning från Finnabair som jag använda som bakgrund. Här byggde jag sedan min s.k focal point med diverse småbitar, tags osv.



Inspirationskort nr 15:




Då går vi vidare i livet och tar oss an September månads utmaningar!

/ Marie


Inga kommentarer: