måndag 16 september 2019

ATC-parad i temat "Något som går att öppna" 15 augusti - 15 september 2019

Då är det dags för era fina ATC att visa upp sig. Denna gången skulle man  ha med "något som går att öppna". Hur gick det?

**********

1. Charlotta Johansson

Mini JJ in a folder

Charlotta gjorde en folder som går att öppna. Vi låter henne berätta själv "Jag har tagit fram embossingfönen som varit bortglömd länge. Stämplar som jag använt kommer bland annat från Søstrerne Grene och La Blanche. Jag har använt pappersrester och boksidor. Jag har färgat in med Distress Ink: ”Shabby Shutters” och ”Peeled Paint” och så klart ”Walnut Stain”


När man öppnar folder så ser man en pytteliten junk journal i en fick....


 























Vad händer om man "Mini JJ"?...  då ser många fina sidor..





















**********


2. Jenny Olofsson

Wonder

Jenny berättar: "Jag har flätat ihop remsor av mönsterpapper från Maja Design. Lite dekorationer med band, halvpärlor och lite snöre.  Till slut en rosett i metall"























Här ser man tydligt både de flätade pappersremsorna och alla dekorationer.
























En snygg insida för lite journaling.


















**********


3. Annika Hedre

Annika berättar hur hon gjorde: 
"Jag testade att göra ett "frimärke" och satte det längst upp. Resten är sådan som jag redan hade hemma. Papperet är ett gammalt från Magnolia som jag hittade i mina lådor" 

You've got mail





















 

Det lilla kuvertet öppnar upp sig ett långt brev..





























**********

Tack till alla som var med i utmaningen.

Jag laddar upp en video på Facebook och på Instagram, kanske ni här på bloggen också vill se när de fina ATC rör på sig?



**********

Skaparlusten har återkommande ATC-utmaningar varje månad. Vårt pågående tema är "Musik". Du kan läsa mer om hur våra utmaningar går till och allt annat man ska tänka på i inlägget ATC-utmaning i temat "Musik" perioden 15 september - 15 oktober 2019.

Välkomna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar