söndag 29 december 2019

Collect beautiful memories! - Mission Inspiration December 2019

Till årets sista Mission Inspiration var det dags för en djupdykning bland mina foto. Ett steg var nämligen "Include a photo of self or family member". Jag hittade ett lagom stort, vintermotiv och faktiskt med kläder i "rätt" färg. Ett kort från slutet av 1980-talet då vi verkligen hade vinter här i Skåne.

Collect beautful memories!


Det blev en sida helt utan kladd och klet. Som vanligt spelade jag in medan jag skapade min sida, välkomna till YouTube för idag är det filmtajm.


Hoppas och önskar ert avslut på 2019 är lugnt och stressfritt!

/ Marie

Material:
Paint On A4 frpn Clairefontaine
Snipart mina fina snöflingor är rester från en kit från en kurs med 13arts
Tim Holtz text: Small Talk
Emboss It Dabber från Ranger
Embossing powder White och Frosted Crystal från Ranger
Bling



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar