måndag 30 december 2019

"Do you hear what I hear?" - Mini Mission december 2019

I gruppen Mission Inspiration på Facebook får vi varje månad två utmaningar, en med steg och färgtema och en som kallas Mid Mini Mission där vi ska inspireras av en sång. Denna gången var det "Do you hear what I hear?". Efter mycket lyssnande och googlande på texten blev min tolkning så här:

"Ringing through the sky"


Hur gjorde jag?
Min idé var en vacker natthimmel med stjärnor och en eller två klockor av guld.
Så ... fram med akrylfärger i olika blå nyanser och skapade min bakgrund med hjälp av en roller och fingrarna.
Splash med vitt och guld.
Stämplade och embossade små stjärnor. Jag använde Reprints embossingpulver Guld som jag tycker om.
Stansade ut en klocka med KaiserKraft die och stämpelset: Decoration quotes i ett glittrigt guldpapper t e x Dawn Bibbys Creations "Gold Glitter cardstock"
Ett guldband tvärs över och sidan limmade jag ner min klocka med 3D kuddar.

Mission Accomplished!

Önskar er alla ett trevligt slut på 2019 och att vi får ett kreativt och roligt 2020.

/ Marie



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar