onsdag 26 februari 2020

Mission Inspiration - Februari 2020 - Yo can never have too much Love!

Februari må vara en kort månad, men så intensiv! Det är nästan i sista minuten jag fick gjort min tolkning av februari månads tema i gruppen Mission Inspiration på Facebook. 

You can never have too much Love!


Temat var: Love is in the air och färgförslagen var rött, rosa och guld.
Jag hade en plan och den fungerade rätt bra men sen plötsligt händer det som absolut inte får hända - trodde jag använde en vattenfast penna men den smetade ut sig över mina fina cirklar. Sen blev det ännu värre när jag skulle försöka torka bort det ....
Men jag löste det med plan B. Hur då? , kanske ni undrar ... Välkomna till YouTube så får ni svaret.



Material jag använt
Paint On A4 som jag skär till storlek 6½ x 8½ inch
Aléens Decoupage lim
Servetter
Stencil Mini Rosetta från TCW
Vit akrylfärg
Spray från 13@rts: Dirty Pink och Gold
Cirkelpunchar och hjärtpunchar
Text från Tim Holtz - men det finns många trevliga texter att välja på, allt efter tycke och smak
Text från 13@rts - LOVE
Vit penna, Posca Pen eller Sharpie
Guldmetall penna: Decocolor Liquid Gold

Så här ser februari månads utmaningskort ut:


Då närmar vi oss mars månad och snart är det vår!!!

/ Marie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar