torsdag 26 mars 2020

Hope is never lost! - Art journal med Mixed media teknik

Art journal med Mixed media tekniker - det går jättebra! Men, man får ta hänsyn till vilken sort av art journal man använder. Jag använder en med spiralbindning XL Canson Mixed Media och då går det bra att limma ner lite högre dekorationer.

Hope is never lost!


Hur gjorde jag min sida? Välkomna till YouTube för idag är det filmtajm


Material:
XL Canson mixed media journal
Svart Gesso
Metallfärger från Finnabair finns många att välja på, jag använde
Rich Turquoise
Mermaid Teal
Rusty Red
Steampunk Copper
och Silks Bolivian Blue som kan ersättas med Deep Waters
Mina utsansade saker kommer från lite olika Tim Holtz Dies
Övriga dekorationer: Metallkugghjul, paljetter, Micro Beads Copper och Bronze

Hoppas alla mår bra under rådande omständigheter!

/ Marie




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar