söndag 5 april 2020

Family Frozen in time

Jag har en fin tallrik av tenn på min köksbänk. Här samlar jag lite smått som jag trott jag skulle använda på något projekt men inte gjorde, fina etiketter och annat som jag tycker är fint. Dags att använda lite av dessa, för nu ser jag inte tallriken .... igen.

Family frozen in time



Det började med etiketten från Finnabairs fina stencil Floral Net. Lagom stort att använda som bagkrund.
En utriven sida från en bok, en utstansad spets från en Tim Holtz dies, småbitar av spets, en lite knapp.
Wtt foto från Finnabairs Art Daily serie Vintage Photobooth och en text från Sentiments (som jag fick klippa ihop av några andra ord).
Jag sätter in min sida i en Art Daily Planner, ett chipboard album. ett set där man får mycket mer än bara albumet.

Mina samlade skatter


Materialet jag använde:


Samlar ni också på "bra-att-ha-fall-i-fall" saker? Eller ni kanske gör som jag, kallar det för .. skatter!

/ Marie

#stayhomeandcreateart #keepcalmandcreateart #corontider




Inga kommentarer: