fredag 29 maj 2020

Alfapet - Mini Mission Maj 2020

Vårt mini uppdrag i gruppen Mission Inspiration under maj månad är bokstaven R. Vi fick också några inspirationsord att kicka igång vår kreativitet och dessa är: River, Rocket, Rabbit, Random och Rainbow.

Jag gillar att spela Alfapet och fick en idé som gick åt det hållet.


Jag använde en Gelli Plate från Jane Davenport och gjorde bakgrunden. Lite guld splash med akrylfärg från @13arts. Jag har diverse alfabetstämplar och plockade fram några som passade i storlek. Sen var det bara till att stämpla med StazOn Jet Black, klippa ut och limma ner - och stava rätt. En vacker blomma från Tim Holtz Wildflower Steam #1 fick lysa upp mitten. Det enda av inspirationsorden jag inte fick plats med var Random, men nöjd och belåten säger jag Mission accomplished!

Så här såg vår utmaning ut:


Önskar er massor av kreativitet!

/ Marie


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar