söndag 24 maj 2020

Faraway places & Daring adventures - Mission Inspiration Maj 2020

Ett nytt uppdrag i Mission Inspiration, gruppen på Facebook. Temat denna gången var "Flights of Fantasy" och några av inspirationsorden var Rainbow och Dream.

Min inspiration blev ett par rader från en låttext: My DREAM is to fly - Over the RAINBOW so high. I ett grönt universum så passar väl en lila/vinröd regnbåge alldeles utmärkt .... eller ....

Faraway places & Daring adventures



Hur skapade jag min sida? Vad använde jag? Välkomna till YouTube så får ni svaren på er frågor:





Så här såg utmaningen ut.


Hoppas alla mår bra och har massor av kreativitet!

/ Marie

Material jag använde:

PaintOn A4 Mixed Media papper, vitt
Vit Gesso
Finnabair Modeling Paste
Stencil från StencilGirl L016 Ward
Spray från Lindy's stampgang:
Starburst Tainted Love Teal
Starburst Edelweiss Moss Green
Starburst T-bird Turquoise
MoonShadow Burnt Umber
Starburst Sweet Violet Purple Teal
Starburst Canna Lily Burnt Orange
La Blanche julpapper (luftballongen)
Finnabair Wax Vintage Gold
Vit Gel penna Gelly Roll 10 från Sakura
StazOn Jet black
Diverse stämplar.
Tim Holtz Stämpel - Tiny Text




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar