söndag 12 juli 2020

Just Breathe - Art journalträff med Skaparlustens kreativa vänner 3 juni - projekt nr 3

När vi röstar om vilka steg vi ska använda till vår sida nr 2 under träffen i gruppen Skaparlustens kreativa vänner, så händer det att det blir så många steg att det räcker till ett tredje projekt. Valfritt att skapa på eller i vad man vill. Jag har valt att göra en tag och försöker hålla den ljus och somrig.

Just Breathe!


Just breathe! - så kändes det för två av stegen gick inte riktigt som jag ville. Men huvudsakligen är att man blir nöjd med slutresultatet och det blev jag. Om ni undrar över hålen, så var det ett av stegen vi röstade fram.  Jag tycker verkligen om Tim Holtz Wildflower thinlits die, passar på det mesta.

Välkomna till YouTube där jag visar hur jag gjorde och vad jag använde:



Hoppas alla har det bra!

/ Marie



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar