lördag 8 augusti 2020

Kortmakeri - med augusti månads kortskiss

Redan augusti - vilket betyder en ny kortskiss att har roligt med. Att vrida och vända på, att göra i olika stilar osv.

Mitt första kort blir ett rosa med blommor och blad och naturligtvis lite bling. Det är till en liten flicka som heter Luna.


Jag använde mig av lite olika rosa papper som tillsammans blir bra:
Färgat cardstock från Pion Design
Prickar från Reprint - Daddys girl collection - Sweet Dreams
Stamperias vackra papper bla Shabby Roses & Writing
Till dekorationer använda jag bl a fina blommor från 49 and Market - Scarlet

Vad jag mer använde och hur jag gjorde mitt kort kan ni se om ni klickar er vidare till YouTube, välkomna!




Kortskissen för augusti månad behöver inte innehålla blommor och blad, det går lika bra med kedjor och kugghjul.



Önskar er alla massor av kreativitet och en härlig sommar!

/ Marie



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar