fredag 21 augusti 2020

My Minds Eye - Art journalträff med Skaparlusten på Facebook

Kollage - alltid lika roligt och det finns olika stilar att välja på. Jag gillar en mix mellan Finnabair och Tim Holtz. Denna gången grävde jag djupt i min skål med sparade skatter, sådant jag trodde jag skulle använda till andra projekt men som jag aldrig gjorde. 

My Minds Eye


Jag hade tur och hittade t o m en färdig bakgrund - en servett och en bit brun papperspåse på ett bokpapper. En bra grund att starta på. 

Vad hittade jag sen på? Välkomna till YouTube

 

Stilen på min art journal sida känns lite Industriell, eller hur? På Facebook finns en trevlig grupp om man gillar Steampunk och Industriell stil: SASPC Open Studio. En tillhörande utmaningsblogg som heter SanDee & amelie's Steampunk Challenges. med nya utmaningar varje månad och fina priser.  

Här ser ni lite olika stilar på kollage.


Hoppas alla mår bra!

/ Marie

#keepcalmandcreateart #coronatimes #coronatider



 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar