torsdag 13 augusti 2020

Smile bigger , Live longer - Art journal med Skaparlustens kreativa vänner

Under onsdagens Art journalträff med Skaparlustens kreativa vänner skulle vi bla arbeta på en svart bakgrund, använda tre olika varma färger, doodla blommor och göra märken med en tom toalettrulle. Vilken blandning, vilken utmaning!

Smile bigger, Live longer!

 

Jag jobbade på min stora kortlek från TGR och jag använder s.k Disc binding system från Happy Planner. Om ni tittar på videon så visar jag er hur det fungerar. En sak jag har kommit fram till är, att jag gillar inte att doodla. Vad gör man åt det? - jo man övar och övar. 

Välkomna till YouTube:


Jag skriver på videon vad jag använder för material.

Hoppas alla mår bra!
 

Marie

#keepcalmandcreateart #coronatimes #coronatider




Inga kommentarer: