måndag 19 oktober 2020

Destination Unknown - This way to Adventure!

En sida som inte blev helt klar när jag höll på med den och därför har den bara blivit liggande. Den plockade jag fram i utmaningen "Gör om en sida du inte är nöjd med".  Jag gillar verkligen bubblor och cirklar, känns lugnt och trevligt. Men det var något som fattades...

Destination Unknown - This way to Adventure!

Visst kan det vara trevligt med lite äventyr ibland att "Discover new paths" vem vet vad man hittar.

Stegen var: Använd kritor, oläslig text, torka bort färg genom stencil med en våtservett och Focal Point. I utmaningen ingick också att fotografera "före och efter"


Ännu en sida där jag använt mina fina Neocolor II. 

Hoppas alla mår bra och sprudlar av kreativitet!

Marie

#keepcalmandcreateart #coronatimes #coronatider

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar