söndag 25 oktober 2020

Festival of Colors - Mission Inspiration Okober 2020

Det är skönt att något är som det ska vara, när allting annat verkar vara upp och ner. Hösten - den kom med alla vackra färger och den lite svalare luften. Löven börjar sakta dala från träden och utmaningen i gruppen Mission Inspiration på Facebook har temat "Autumn Leaves". 

Denna gången plockade jag fram material från Tim Holtz och Sizzix. Distresser och en Big Dies med löv. Den fina texten är stickers från Bo Bunnys kollektion Apple Cider. 

Hur tog jag mig an utmaningen? Välkomna till YouTube: 

 
 
Stegen jag använder mig av när jag skapar min sida, använde vi också till vår första sida under Art Journalträffen 21 oktober i vår grupp Skaparlustens kreativa vänner på Facebook.

Hoppas alla mår bra!

Marie

#keepcalmandcreateart #stayhomeandcreateart #coronatimes #coronatider



 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar