söndag 29 november 2020

Flying High! - Yes I can!

Mission Inspiration för november månad har temat "Fly High" och ett färgtema i blått, grått och aprikos. Ett av inspirationsorden var - Feather, som var det min kreativa del av hjärnan fastnade för. 

Shine like the stars!

Jag har haft stencilen från Imagination Craft länge, nu kom den äntligen till användning. En vacker påfågel som mest håller sig med båda fötterna på jorden men som flyger upp och sover i träd, så den kan flyga.
Jag gjorde lite egen glitterpasta för en påfågels fjädrar är verkligen imponerande och glitter hjälper till.

Välkomna till YouTube för att se hur jag skapade min sida: 


Så här såg vår utmaning ut

Gruppen Mission Inspiration hittar du på Facebook 

Skaparlustens kreativa vänner hittar ni också på Facebook och där får ni också många härliga utmaningar. 

Hoppas alla mår bra och håller humöret uppe!

Marie

#keepcalmandcreateart #stayhomeandcreateart #coronatimes #coronatider

 

Inga kommentarer: