söndag 24 januari 2021

Be true, Create Art - en altrad Mixed Media tag

Om man håller ögonen öppna så kan man hitta saker som passar väldigt bra till att göra om s.k altra. Förpackningar, flaskor, burkar allt passar. Det var rea hos Skaparlusten och grannen köpte vattenpenslar från Prima, jag lyckades rädda förpackningen.

Be True, Create Art!

På förpackningen fanns redan färgerna vinrött och turkost så jag fortsatta med den färgkombinationen. En halv klocka från Tim Holtz Big Die och en av hans paper dolls passade bra som blickfång. 

Välkomna till YouTube så ser ni hur jag gjorde min Mixed Media tag:



Hur såg min förpackning ut, kanske ni undrar.


Hoppas att alla håller humöret uppe med lite kreativitet!

Marie

#keepcalmandcreateart #stayhomeandcreateart #coronatimes #coronatider

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar