söndag 1 augusti 2021

It's Magic!!! - Project with Opal Magic Acrylic paint, 2 in 1

Idag tänker jag visa er mitt projekt som jag gjorde med Finnabairs Opal Magic akrylfärg. Jag valde kombinationen Teal/Pink, jag gillar den kombinationen och tänkte det skulle se snyggt ut på min tag - och det blev så fint!

Today I am going to show you my project that I did with Finnabair's Opal Magic acrylic paint. I chose the combination Teal / Pink, I like that combination and thought it would look nice on my tag - and it turned out so nice!

Välkomna till YouTube där ni kan ser hur min Opal Magic verkligen lever upp till sitt namn

Welcome to YouTube where you can see how my Opal Magic really lives up to its name:


Jag har gjort en video där jag testar lite olika Opal Magics och där är fler snygga kombinationer som jag blir sugen på att testa.

I have made a video where I test different Opal Magics and there are several nice combinations that I am eager to try.
 


 
Material till min tag:

Finnabair - Heavy Black Gesso
Finnabair - Heavy White Gesso
Finnabair stencil - Oriental Wall
Finnabair - Opal Magic Teal/Pink
Finnabair - Wax - White Gold
Prima/Finnabair - Mèlange Art Pebbles
Tim Holtz - Seasonal ChitChat Words
Svarta sugrör
Svart sytråd
Svart Glitter
Tag i chipboard

Hoppas alla mår bra och njuter av sommaren! / Hope everyone is ok and enjoying the summer!

/ Marie

#keepcalmandcreateart #mixedmedia #opalmagic #tag

 

 



Inga kommentarer: