lördag 30 oktober 2021

Maskulint Mixed Media kort - 1947 Chrysler #2

🇾đŸ‡Ș Om man har hittat en bra kombination av papper, bild, dekorationer sĂ„ varför inte fortsĂ€tta anvĂ€nda det? Ändra lite och ditt kort blir som nytt. 

🇬🇧 If you have found a good combination of paper, picture, decorations then why not keep using it? Change a little and your card will be like new. 

1947 Crysler

🇾đŸ‡Ș Jag har ju tidigare gjort ett snarlikt kort men jag ersatte denna gĂ„ngen en metalldekoration med blommor. Jag tycker omTim Holtz Thinlits dies Wildflower bĂ„de #1 och #2 , de Ă€r verkligen anvĂ€ndbara. Jag embossade blommorna med embossing pulver frĂ„n Reprint i guld och ljusgrönt. 

🇬🇧 I have previously made a similar card, but this time I replaced a metal decoration with flowers. I like Tim Holtz Thinlits dies Wildflower both # 1 and # 2, they are really useful. I embossed the flowers with embossing powder from Reprint in gold and light green.

🇾đŸ‡Ș Missade du videon dĂ€r jag skapade mitt ursprungliga kort? VĂ€lkommen till YouTube: 

🇬🇧 Did you miss the video where I created my original card? Welcome to YouTube



🇾đŸ‡Ș Hoppas alla mĂ„r bra!

🇬🇧 Hope everyone is all right!

/ Marie

Material from Skaparlusten 🇾đŸ‡Ș

KaiserCraft svart kortbas A6 med kuvert

KraftfĂ€rgat cardstock Bazzill 

Mönsterpapper 13@rts Conversation on Train – Ticket Master

Mönsterapper 13@rts Grungy Wall Postcards

Mönsterpapper Reprint Cutouts Vintage Transport 

• Distress ink Gahtered Twig, Vintage Photo and Black Soot 

Bokbindarlim/Book binding glue

Dubbelsidig tejp / Double sided tape

Finnabair Wax – Metal White Gold

Snöre/ Twine meter

Svarta PlastpÀrlor / Black plastic pearls

• Metalldekoration / Metall decorations 

• Tim Holtz Wildflower Thinlits dies #2

• Embossing powder in gold and green

#kortmakeri #cardmaking #maskulinakort #masculincards #skaparlustenskreativavÀnner #facebooklive

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar